הדפסת קטלוגים

קטלוג כרומו 250 גר'
הצמדה לקרטון קשיח 40 עמ'
ספירלה כסף ]

רוצים להשאיר רושם על הלקוחות שלכם? נשמח להציע לכם הפקת קטלוג, החל משלב עיצוב הקטלוג בהתאמה למותג שלך, הדפסת הקטלוג ועטיפתו בשקית או בשרינק.

עיצוב נכון ומתאים לקהל היעד של קטלוג לעסק שלכם והדפסה איכותית ומרשימה, יסייעו לכם לשכנע את הלקוחות והספקים להאמין בכם כחברה,  במוצרים ובשירותים שלכם.

שלבי העבודה - מן הרעיון ועד למוצר מוגמר

באור הפקות אנו שמחים להציע שירותי דפוס דיגיטליים מתקדמים ליצירתם של קטלוגים איכותיים ומוקפדים.

עוד בטרם נחמם את מנועי המדפסות של מחלקת הייצור, אנו נלווה אתכם החל מן השלבים הראשונים של גיבוש הקונספט הראשוני ותרגומו של הרעיון אל עבר מוצר וויזואלי בעל נוכחות ונראות מרשימה.

לקטלוגים שימושים רבים ומשתנים; ישנם המאפשרים לנו לספר אודות המוצרים השונים שבחנות, ישנם המביאים שפע של מידע חשוב בו ניתן לעיין כמעין ספר הדרכה, ישנם קטלוגים בהם נוכל להשתמש כספר זיכרונות ורבים מן הקטלוגים משמשים לספרי תיירות ושיווק אטרקציות טיולים.

נייצר אבטיפוס באותה איכות הגימור והעיבוד שישקף לכם נאמנה את המוצר הייעודי, בטרם נשלח אותו אל פס הייצור ההמוני.

לאחר שהכול יאושר (או יתוקן על-פי בקשתכם), נהפוך את כל מה ששוחחנו, עיצבנו ויצרנו אל עבר קטלוג יפה ומעוצב.

1. תכנון מוקדם

ראשית כל נבקש להגדיר מטרה וקהל יעד.

מה המטרה של הקטלוג? האם זה קטלוג מכירות, תדמית או מידע? קטלוגים יכולים להגיע במגוון רחב של סוגים, דבר שישפיע בהכרח על עיצובם וחומרי הגלם שבהם נשתמש (למשל קטלוג שמיועד לשאת משקל כבד של קרמיקה בחנות).

בנוסף, מי הם הקוראים? הבנת קהל היעד תסייע לבחור את השפה הוויזואלית והתוכן המתאים.

2. תוכן ומבנה

נבקש לבחון את כלל רשימת המוצרים ו/או השירותים שיופיעו בקטלוג.

על-פי המידע הזה, נאפיין את התוכן הטקסטואלי לרבות תיאורים מדויקים וברורים לכל מוצר, כולל יתרונות, מאפיינים ומחירים.

בד בבד, נבין במדויק את מבנה הקטלוג עם חלוקה לפרקים או קטגוריות וכן תכנון הסדר שבו יוצגו המוצרים.

3. עיצוב גרפי

עתה אנחנו מגיעים אל השלב המרגש של בחירת הקונספט והעיצוב הכולל.

עלינו לקבוע סגנון עיצובי שיתאים למותג ולקהל היעד (למשל עיצוב מודרני, קלאסי, מינימליסטי וכו'), וכן את פלטת הצבעים שמשדרים את המותג ומחמיאים למוצרים.

מלאכת העיצוב מתכתבת יחד עם עימוד הקטלוג ויצירת היררכיה ברורה. זאת לרבות בחירת גודל וגופן קריאים לטקסטים ולכותרות, וכן היררכיה ויזואלית ברורה בעזרת גודל, צבע ומיקום של אלמנטים (כותרות, תתי כותרות, טקסטים וכו').

4. יצירת אבטיפוס

בשלב זה נבקש להבין אם הגענו אל המוצר המוגמר בו אנו חפצים, וזאת רגע לפני שנשלח אותו אל התחנה האחרונה במחלקת הדפוס שלנו באור הפקות.

נפיק עבורכם אבטיפוס שידמה את הדבר האמיתי, ויאפשר לכם להחליט אם ישנם פידבקים נוספים ודגשים לביצוע בטרם הדפסת הקטלוגים.

5. הכנה לדפוס

זה הזמן להגדיר היטב את ההגדרות והפורמט לרבות הגדרת צבעים, מרווחים וגודל הדפסה. אנו נגדיר היטב את גודל הדפים לפי גודל הקטלוג הרצוי (ונבסס את ההחלטה שלנו על האבטיפוס).

בטרם השליחה להדפסה, הקטלוג מוכרח לעבור הגהה עם בדיקה יסודית של הטקסטים לתיקון שגיאות דפוס וטעויות לשון שונות.

נבחן היטב את הצבעים, איכות התמונה והעימוד לפני ההדפסה הסופית.

ושיהיה לנו המון בהצלחה!

ייעוץ וליווי מקצועי לכל אורך הדרך

ייעוץ מקצועי מקדים הוא חלק בלתי נפרד מן התהליך הצפוי לנו להדפסת קטלוגים מעוצבים העונים ועולים על המצופה.

צוות המעצבים הגרפיים של אור הפקות ישמח ללוות אתכם בכל שלב ושלב ולו בבחירת גודל הנייר, סוג הנייר עליו נדפיס, הקו העיצובי שילווה את הקורא לאורך העיון שבקטלוג ועד לכריכה.

עיצוב קטלוגים נועד לייצר אימפקט על הקורא, תחושה של יוקרה ושל מידע המועבר באופן קל, פשוט ונהיר.

מטרתנו היא לסחוף את הקורא המדפדף בין דפי הקטלוג מעמוד אל עמוד. החל מן הרגע שבו סחפנו את קוראינו, הרי שעשינו את עבודתנו נאמנה.

מגוון של סוגי קטלוגים לבחירה

בואו נרגע נדבר על המהות שלו; הקטלוג הוא כלי שיווקי חשוב, וישנם עסקים עבורם קטלוג הוא למעשה הפנים של העסק. 

קטלוג המסודר בקפידה ושפונה נכונה אל קהל היעד המדויק, מאפשר להציג את מגוון המוצרים או השירותים של העסק בצורה מושכת, מעניינת ויוקרתית לקהל הלקוחות הפונציאליים. 

למעשה, לעתים עיצוב קטלוג איכותי הוא מפתח להשגת תשומת לב הלקוח/ה, ליצירת חוויית צרכנות חיובית ולקידום המכירות. לדוגמה: קטלוג המציג סוגי צבעים בחנויות לעיצוב הבית או קטלוג המציג סוגי אריחים.

ישנם מספר סוגים עיקריים של קטלוגים:

תיאור המוצר

סוג עיצוב

קטלוג מוצרים

מציג את כל המוצרים שהעסק מציע, לרוב עם תמונות, מחירים ומידע טכני רלוונטי. קטלוג זה נפוץ בקרב חנויות, יצרנים וספקים.

קטלוג שירותים

מתאר את מגוון השירותים שהעסק מספק, כולל תיאורים מפורטים של כל שירות והצעות מחיר.

קטלוג מידע

משלב מוצרים ושירותים גם יחד בקטלוג אחד, המכסה את כל הפעילות של העסק, ומלווה בפסקאות זאת לצד עזרים וויזואליים.

קטלוג הדרכה

משלב מידע רב ומלווה בעזרים וויזואליים, זאת למען חוויה צרכנית נבונה.

עיצוב קטלוג מוצלח כרוך בפיצוח הנוסחה הנכונה. הוא צריך להיות מושך עין, ברור, מאורגן היטב ונגיש לקוראים.

חשוב לשלב בו תמונות איכותיות, טקסט תמציתי אך מפורט דיו, ועיצוב גרפי נקי וידידותי למשתמש. 

קטלוג מעוצב כראוי יעזור לחשוף את המוצרים והשירותים בצורה המושכת ביותר, יגביר את החשיפה של המותג ויניע את הלקוחות הפוטנציאליים להתעניין ולרכוש. 

כמובן שכל עסק הוא לגופו, אך ישנם עסקים שעבורם זהו לא פחות מאשר כלי שיווקי קריטי וחשוב.

פנו אלינו להדפסת קטלוגים מעוצבים אישית

בכל שאלה והתייעצות בנושא הפקת קטלוגים נשמח לעמוד לשירותכם.

ניתן ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר לנו פניה באתר, ונציג/ה מטעם אור הפקות ישובו אליכם בהקדם.

תוכן עניינים