קופסאות ממותגות לעסקים

ברוכים הבאים לבית הדפוס אור הפקות המתמחה במתן שירותי אפיון, עיצוב וייצור קופסאות ואריזות מתנה ממותגות בהתאמה אישית.

לצד טכנולוגיית דפוס מתקדמת, אנו מתגאים בצוות מקצועי ומיומן שיעניק לכם יחס אישי לכל אורך הדרך ובשימוש בחומרי גלם איכותיים המקנים למארזים מראה יוקרתי, עמידות גבוהה ונראות המחמיאה לכל מוצר ומציגה אותו באופן מופתי.

בכל שאלה והתייעצות בקופסאות קרטון ממותגות לחנויות, ניתן ליצור עמנו קשר טלפוני, לכתוב לנו בוואטסאפ או להשאיר פניה באתר.

כיצד מתחילים?

לפני שניגש אל מחלקת הדפוס, לפני שנפתח את התוכנות הגרפיות, נשב לשיחת אפיון ובה נבין יחדיו במדויק את הרצונות, הערכים והמטרות שאנו מייעדים עבור ייצורן של קופסאות הקרטון הממותגות.

האם אתם בית עסק המבקש למתג אריזות מתנה כחלק משי לעובדים לרגל החג? או שמא אתם חנות המבקשת לאפיין עבור עצמה אריזות מתנה שישאו את שם המותג יחד עם המוצר שנרכש?

כל מקרה הוא לגופו, וכל מוצר ומוצר יכול להוביל אותנו למסקנות שונות. אם מדובר בתמרוקים לשם הדוגמה הרי שמדובר במוצר שביר המצריך מארז בעל קרטון דחוס ועבה. זאת בעוד שייתכן ומדובר במארז שנועד לשאת בתוכו דברי מתיקה משובחים, אז ניתן להשתמש במארזים בעלי קרטון עדין יותר, אך שיאפשרו לנו להציג את המתנה באופן נכון ומוקפד.

בהתאם למוצר, נחליט על חומרי הגלם, ניקח את המידות, ונגיע לכל המסקנות הנדרשות כדי שנוכל לאפיין קופסת קרטון ממותגת הקולעת לצרכי העסק.

גיבוש השפה העיצובית

שרטטנו בדמיוננו את המארזים בהתאם לצרכינו? עתה מתחילים בשלב מרגש אף יותר שבו נגבש את השפה העיצובית והמיתוגית של המארז עצמו.

כפי שתוכלו להתרשם מן המארזים שמוצגים לעיל, חלקם מביאים עמם עיצובים מורכבים יותר, חלקם עיצובים מורכבים פחות. לעתים דווקא הפשטות היא זו שמקרינה את היוקרה.

בהתאם לערכי המותג, המסרים והמטרות, נוכל לעצב עבורכם את המארז באופן מופתי עם נראות ונוכחות בולטת ויוקרתית.

אריזת מתנה עם צלחת

ממחלקת העיצוב אל הדפוס

לאחר שכל המידות, חומרי הגלם והעיצובים יוסכמו על-ידי כולם, זה הזמן להעביר את המידע אל מחלקת הדפוס שתהפוך את מה שדמיינו ויצרנו למציאות.

זהו השלב האחרון שבו נהפוך את היצירה למוצר מוגמר, וביכולתנו לייצר עבורכם קופסאות ממותגות לעסקים בסדרי גודל סיטונאיים ובהתאם לבקשותיכם וצורכיכם.

לרשותנו היכולת לבצע את העבודה בתוך זמן קצר ככל הניתן. עם זאת כמובן, חשוב להיוועץ עמנו טלפונית קודם לכן, כך שתוכלו לקבל הערכת זמן מדויקת.

קופסאות קרטון ממותגות לחנויות בכל תחום

אנחנו יודעים שאנחנו מעט משוחדים, אך אם תשאלו אותנו, לקופסאות ממותגות לחנויות ישנו כוח שיווקי אדיר שיוצר רושם על הלקוחות ומקבלי המתנה.

עולם הקמעונאות בהחלט ידוע בתחרותיות הרבה שלו, ולכן עולה החשיבות של כל חנות, קטנה וגדולה, לבלוט ולהשאיר את חותמה באופן בלתי נשכח בקרב כל לקוח ולקוחה. 

קופסאות קרטון ממותגות לחנות הן דרך מצוינת לעשות זאת, וכאשר הצוות שלנו מעצב ומייצר כל מארז ומארז, הרי שהוא רואה בכך ככרטיס הביקור של החנות. 

מטתרנו לייצר ולהבטיח חוויית קנייה ייחודית וקבלת מתנה יוקרתית המשדרות מסר חזק של איכות ומקצועיות. החל מהדפסת לוגו מותג החנות ושילוב הצבעים והאלמנטים המזוהים על גבי קופסאות הקרטון, ועד למתן מענה בפרטים הקטנים דוגמת סוג פתיחת וסגירת הקופסה, הרי שאנו יוצרים נוכחות חזותית עוצמתית שתיחרט בזיכרונם של הלקוחות ומקבלי המתנות עצמם.

אבל זה לא רק עניין של מראה יפה – קופסאות קרטון לחנויות במיתוג אישי מוכרחות גם להעניק הגנה משופרת למוצרים בזמן המשלוח וההובלה. כך תוכלו להבטיח שתכולת המארז תגיע ללקוחות במצב מושלם (והדבר מקבל משנה חשיבות כאשר מדובר בכוסות שבירות, יינות, משקאות חריפים נוספים וכיוצא בכך).

מבלי ששמנו לב קצת נסחפנו בתיאורים, אז בקיצור: אם ברצונכם להפוך את חוויית הקנייה לבלתי נשכחת, להגדיל את הנאמנות למותג החנות שלכם, ולהוסיף רובד נוסף של יוקרה, השקיעו בקופסאות קרטון ממותגות, והצוות שלנו ישמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה.

קופסאות ממותגות למוצרים באור הפקות

בכל שאלה והתייעצות בנושא יצירת קופסאות במיתוג אישי לעסקים ובהדפסתן של אריזות מתנה המותאמות לבית העסק, אנו מזמינים אתכם להתייעץ עם הצוות המקצועי שלנו.

השאירו לנו פניה, כתבו לנו בוואטסאפ או צרו עמנו קשר טלפוני.

עשוי לעניין אתכם:

מארזים לחג

תוכן עניינים