עיצוב אריזות ליין

בית הדפוס אור הפקות מתמחה בעיצוב, הדפסת וייצור מארזים תוך שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, והקפדה יתרה על איכות גימור ועיבוד גבוהה.

כחלק מאריזות המתנה שאנו מעצבים ועורכים ללקוחותינו, אנו שמחים להציע שירות לעיצוב וייצור מארזי מתנה ליין ושתייה חריפה נוספת. 

את המארזים ניתן לעצב כך שיותאמו לשתייה בלבד, או לחילופין למארזים נרחבים יותר הכוללים כוסות, שוקולדים ועוד.

נשמח לעמוד לשירותכם עם יחס אישי וליווי לכל אורך הדרך, מגיבוש הרעיון הראשוני ועד למוצר מוגמר.

הכל מתחיל מרעיון

בכל עיצוב מארזים וכך גם בעיצוב אריזות ליין, התהליך הראשוני שלנו יחל ביצירת עיצובים וגרפיקות שיותאמו לליין המוצר שאתם מעוניינים לשווק או לאריזת המתנה הממותגת אותה אתם מבקשים להעניק ללקוחות, לספקים, לעובדי החברה וכיוצא בזאת.

לעתים גם השתייה החריפה אותה נשים במארז, תשנה את גישתנו באשר לעיצוב, ונבקש לבחון כיצד ניתן לדבר את אותה השפה הגרפית.

דוגמה לכך, היא מארז בעל מראה אסתטי ומודרני, כזה אשר יכול לשקף יינות מסוימים. לעומת זאת, מארז ליין בעל מראה וינטג'י יכול בהחלט להפוך לקו המנחה המוביל.

נבין את מטרותיכם, מיהו קהל היעד שיפתח את המארז, ומשם נגבש את הרעיונות שינחו אותנו לאורך הדרך.

מעבר לשלב עיצוב אב הטיפוס

בכל מארז מתנה ומארז לחג שאנו מעצבים, מטרתנו היא לייצר חוויה הוליסטית שלמה; חוויה המתחילה כבר מן הנראות הראשונית, דרך פתיחת המארז ועד להצגתה של המתנה במלוא תפארתה.

כדי שנבטיח את החוויה המושלמת, חשוב שלא לזרז את התהליך הישר אל פס הייצור. עם תום גיבושו של הקונספט העיצובי, נעבור למלאכת הכנתו של אבטיפוס אשר ישקף לנו בדיוק כיצד המארז יראה בתצורתו הסופית.

נראה כי טוב? נוכל להמשיך אל שלב הייצור. יצוצו דגשים והערות מכוונות? נפעל למען יצירתו של מארז מושלם העונה על רצונותינו.

הדפסת אריזות יין והרכבתן

לאחר שהמארז הוצג לנו כהלכתו כאבטיפוס, נעביר את כל ההוראות וההנחיות הלאה אל מחלקת הדפוס של אור הפקות, ומשם נראה את החזון הופך למציאות 🙂

עיצוב אריזות ליין לראות עינינו, מוכרח לשלב בין יכולות יצרניות תעשייתיות לבין המגע האישי. עם סיום מלאכת הדפסת אריזות היין, צוות אור הפקות מרכיב את המארזים על-ידי שילוב בין הרכבה להדבקה. המארזים משקפים מחשבה מקדימה, דיוק ורצון כנה ואמיתי לשקף את תכולתם היוקרתית בדמות יין או שתייה חריפה אחרת.

התייעצו איתנו

בכל שאלה והתייעצות בנושא עיצוב, ייצור והדפסת מארזים ליין, צוות אור הפקות ישמח לעמוד לשירותכם.

באפשרותכם ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר פניה באתר ונשוב אליכם בהקדם.