אריזות ממותגות לעסקים

אור הפקות שמחים להציע שירות לאיפיון, עיצוב ועד לייצור אריזות קרטון ממותגות ויוקרתיות; אריזות המדברות את השפה המיתוגית והעיצובית של בית העסק.

ממארזים יוקרתיים ליינות משובחים ועד למארזי מתנה קלאסיים – אנו כאן כדי להבטיח שירות איכותי ומוצר לשביעות רצונכם.

מארז ממותג להגשה מנצחת

בדיוק כמו צלחות של מטעם קולינרי משובח, כך גם האריזה היא זו שבונה את ה'תיאבון' לקראת פתיחתה של המתנה.

הם מהווים פתרון כל כך פשוט ליצירת מראה מלבב ומושך, אך טומנים בחובם מלאכת מחשבת ותהליך שלם שבסיומו המארז הפך למוצר מוגמר.

באור הפקות אנו מלווים את לקוחותינו החל משלב הרעיון ועד למוצר הסופי, ומעניקים פתרונות יעילים, בעלי אסתטיקה, מחומרי גלם איכותיים ועם נראות נפלאה.

בתי עסק המבקשים למתג את מתנתם לעובדים לרגל בואו של החג, עסקים המעוניינים להשרות אווירה יוקרתית על לקוחותיהם עם מתנה המדברת את שפתם העיצובית, ועד לעסקים בתחומי המתנות והיינות המעוניינים בהזמנת מארזים ממותגים לעסקים בסיטונאות – באפשרותכם לקבל מענה מקצועי ומקיף מן הצוות המקצועי שלנו.

אריזות ממותגות לעסקים בעיצוב אישי

הצוות המקצועי של חברת אור הפקות מציע מגוון עשיר ורחב של פתרונות דפוס לעסקים.

אנו מביאים עמנו ידע ומקצועיות עוד משנת 1949 אז נוסדה החברה על-ידי זאב שפריצר (לקריאה נוספת).

אור הפקות הלכה וצמחה כעסק משפחתי משגשג שעסק בתחילה בהפקת כריכות ומחברות. במרוצת הזמן התמחתה החברה בעולם המארזים הקשיחים, וכיום מספקת שורה של שירותים כאשר מחלקת ייצור המארזים עומדת בראש ומתהדרת בטכנולוגיה המתקדמת ביותר.

טכנולוגיות מתקדמות המגובות בחומרי גלם מובחרים

בזכות הטכנולוגיות המתקדמות, תוכלו לייצר מארזים ממותגים לעסק שמדברים את שפתו ומביאים עמם מראה מרשים ונוכחות.

המארזים מיוצרים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר, וישנה אפשרות להפקת מארזים ביחידות בודדות ועד למארזים בכמויות גבוהות וסיטונאיות. 

הקו המנחה אותנו בכל עת ועת הוא להביא את החידושים והטכנולוגיות אשר יאפשרו לנו לספק שירות מקצועי, יעיל, מהיר ועם זאת שאיננו מתפשר ולו על הפרטים הקטנים ביותר.

התייעצו איתנו

בכל שאלה והתייעצות, אנו באור הפקות מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר טלפוני או להשאיר פניה באתר.

נציג או נציגה ישובו אליכם בהקדם האפשרי.