הדפסה על שקיות נייר

מחנויות מתנות, דרך כנסים שמ'צפרים את המוזמנים והמוזמנות במזכרות ועד לפגישות שיווק ומכירה; שקיות קרטון הן אחד מן הפריטים היותר שימושיים, וכל שכן כאשר הן נושאות עליהן מיתוג מצנץ ומרשים.

אנו באור הפקות מציעים שירות להדפסה על שקיות נייר וקרטון בכל הגדלים והסוגים, החל משלב גיבוש הרעיון, דרך העיצוב ועד להדפסה.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה והתייעצות.

שימושיות ונראות מרשימה

שקיות קרטון מעוצבות מביאות עמן מן הצד האחד נראות מרשימה, ומן עבר השני מאפשרת לכל באי האירוע ליהנות מנוחיות מקסימלית.

הן מגיעות איתם לכל מקום, והן יוצרות, גם אם בתת-המודע, תחושה של יוקרה וייחודיות.

באור הפקות אנו מתמחים בהדפסת שקיות נייר בעיצוב אישי תוך הקפדה על חומרי גלם איכותיים, דפוס מקצועי בטכנולוגיות המתקדמות ביותר וזמני אספקה מהירים.

החשיבות שבאיכות

איכות היא הכל ובכל פריט, אך כאשר מדובר בשקיות נייר שנדרשות לשאת משקל ולאורך זמן, הרי שעלינו לוודא כי הן אינן כורעות תחת הפריטים וחלילה נקרעות.

לשם כך אנו מקפידים הקפדה יתרה על חומרי גלם איכותיים; הקרטון עמו אנו יוצרים את השקיות הינו עמיד במיוחד, ובד בבד מקנה לדפוס נראות חדה, ברורה ונקייה.

הלקוחות, באי הכנס והאירוע, כולם ככולם יגבשו רושם חיובי משקית איתנה, יוקרתית ושמבטיחה נוחות מירבית לכל אורך האירוע.

שקיות נייר מודפסות משלב הרעיון לשלב הסטודיו

עיצוב והדפסה על שקיות קרטון ממותגות מאפשרים לרתום פריט כה בסיסי וכה נחוץ למוצר קידום מכירות איכותי המבסס את זהות המותג ומגביר את המודעות אליו.

באור הפקות אנו שמחים ללוות את לקוחותינו במתכונת 'וואן סטופ שופ' תוך שאנו מביאים עמנו ניסיון רב והשקפת עולם המגבשת תכנים וויזואליים יצירתיים המבססים נוכחות.

החל מן הייעוץ הראשוני וגיבוש הרעיון, אנו מתווים את הדרך אל עבר שלב העיצוב וממנו למחלקת הדפוס האמונה על ייצור השקיות בכל היקף נדרש.

התייעצו איתנו

בכל שאלה והתייעצות בנושא הדפסה על שקיות נייר, הצוות של אור הפקות ישמח לעמוד לשירותכם.

צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו פניה באתר ונשוב אליכם בהקדם.