ייצור אריזות קרטון מודפסות

אנו בבית הדפוס אור הפקות מזמינים אתכם למסע המתחיל בגיבוש הרעיון הראשוני ועד להדפסתם של מארזים בעלי נראות מרשימה ונוכחות בולטת.

אנו מאמינים כי איכות מוצרינו ניכרים מן השילוב המופתי שבין עבודת יד לבין הטכנולוגיות המתקדמות בתחום הדפוס הדיגיטלי.

נראות ממותגת עם אימפקט שיווקי

שיווק איכותי הוא תצרף של רכיבים שונים, ההון האנושי המורכב מאנשי מכירה, שיווק, שירות ושימור לקוחות וכן העזרים השיווקיים ובהם פריטים ומוצרים המקדמים את השירות או המוצר הניתן מטעם בית העסק ושמהדהדים בתועדתם של הלקוחות.

אריזות קרטון מודפסות מביאות עמן חוויה הוליסטית בעת קבלת המתנה, חוויה המתחילה עוד מן הפרזנטציה הראשונית. אופן ההגשה, בדיוק כמו מנת שף מובחרת, היא חלק בלתי נפרד מן הטעמים.

צוותי העובדות והעובדים של אור הפקות מביא עמו ידע רב וניסיון ארוך שנים ביצירתם של מארזים החל ממבנה בסיסי ומוכר ועד לאריזות קרטון מורכבות ובעלות פטנטים המעצימים את נראות המוצר.

שלב גיבוש הרעיון

צוותי המעצבים המוכשרים שלנו ממתינים לכם בסטודיו וערוכים לסיעור מוחות בו נגבש עיצוב ייחודי ומרשים.

לעתים איננו צריכים לחצות הרים וגבעות כדי למצוא רעיון טוב, והסממנים הממתגים הקיימים של בית העסק או החברה יכולים לעשות את עבודתם נאמנה.

אך כיצד מטביעים אותם על אריזת הקרטון באופן שתופס את תשומת לבם של הנוכחים מיד? בגלריית הפרויקטים שערכנו עבור לקוחותינו, תוכלו למצוא מגוון עיצובים קלאסיים, מינימליסטיים ועד למורכבים המעניקים ללוגו בית העסק וסממניו את אור הזרקורים.

יצירת אב טיפוס

עם תום מלאכת עיצוב, נגבש את ההחלטות הנדרשות בכל פרט ופרט.

מהן המידות הרצויות לאריזת הקרטון? האם אנו מעוניינים במארז עם במה או ללא במה? האם באריזת איפלוט? או שמא דופלקס? האם נדרש ספוג תומך באריזה לשימור המוצר?

כל הכיוונים נבחנים, כאשר כל אלמנט מביא עמו את תרומתו.

החל מן הרגע שהעיצוב יוחלט ועמו חומרי הגלם ונראות המארז, ניגש אל עריכת אב הטיפוס. נוודא שהכול יושב במקומו ושעומד בסטנדרטים המוקפדים ביותר.

שלב הדפוס וההרכבה

בהזמינכם ייצור אריזות קרטון מודפסות מטעם אור הפקות, הרי שבאפשרותנו לספק את התוצר הסופי בתוך 20 עד 40 ימי עסקים (מומלץ לבחון זאת מולנו באופן פרטני כך שננקוב בפרק הזמן המדויק).

שלב הייצור מפגיש בין טכנולוגיה לבין עבודת יד. עם תום הדפסת המארזים, צוותינו ירכיבו אותם ויחברו אותם באופן קפדני המבטיח נראות מרהיבה ויוקרתית.

ייצור קופסאות קרטון ממותגות בהדפסה איכותית

אנו בבית הדפוס של אור הפקות, מעניקים שירות מקצועי לייצור קופסאות קרטון ממותגות באיכות הדפסה גבוהה במיוחד.

במרוצת השנים, אור הפקות התמחתה בעיצוב ובהתאמה אישית של קופסאות לפי צרכי הלקוחות תוך שימוש בטכנולוגיות הדפסה מתקדמות ובחומרים איכותיים בלבד. 

אור הפקות מקפידה על כל שלבי הייצור, מהתכנון והעיצוב הגרפי ועד לבקרת האיכות הסופית, זאת כדי להבטיח לכם הלקוחות את התוצאה המרשימה ביותר והעמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. 

השירות האישי והמקצועי של הצוות המסור של החברה מבטיח פתרונות יצירתיים ומוצרים מעולים שישדרגו את הנראות והמיתוג של כל מוצר נייר.

התייעצו איתנו

בכל שאלה והתייעצות, צוות אור הפקות ישמח לעמוד לשירותכם.

צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו פניה באתר ונשוב אליכם בהקדם.