מארז תחתית + מכסה

אריזת מתנה ממותגת בתצורת תחתית ומכסה להזמנה בבית הדפוס של אור הפקות.

אנו מזמינים אתכם למסע אישי ובו נעצב ונמתג את מארז המכסה שלכם בהתאם לדרישותיכם, ותוך הקפדה יתרה על יחס אישי (דבר שיתבטא בתוצר סופי מדויק ומופתי).

מגוון חומרי גלם איכותיים, מקרטון רך ועד לקרטון קשיח לתצוגה יוקרתית ובעלת נוכחות.

לפרטים נוספים ניתן ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר פניה באתר.

כל מארז תחתית קרטון מתחיל בגיבוש רעיון

גם כאשר מדובר במארז הקלאסי והמוכר, הרי שאנו תמיד נרתמים אל המשימה כאשר בראשנו מחשבה אחת: כיצד מעניקים לאותו המארז נימה אישית וחמה.

בחיפושכם אחר מארזי תחתית ומכסה, הרי שייתכן ואתם תרים אחר אריזות מתנה לחגים, וייתכן גם שאתם מחפשים אחר אריזות מתנה לבית העסק שלכם האורז עבור לקוחותיו את המוצרים.

הפן האישי, אותו המסר שמועבר ללקוח, מביא עמו ערכים שיווקיים גם אל עבר רבים נוספים. אדם החוזה במארז בעל נוכחות, הוא אדם שבתודעתו השתרשו ערכי בית העסק.

אנו מתכבדים ושמחים להזמינכם לשיחה ראשונית או פגישה כאן אצלנו בבית הדפוס, ובמהלכה נפצח את הנוסחה אל עבר מארז מתנה ייחודי ואישי.

להזמנות בכל היקף

בכל מידה ובכל חומר גלם, בכל תצורה ובכל עיצוב, ניתן להזמין באור הפקות אריזות מכסה ותחתית למתנה בהיקפים מצומצמים ועד לסיטונאיים.

הצוות המקצועי שלנו ישמח להעניק שירות אישי החל מגיבוש הרעיון הראשוני, דרך מחלקת הסטודיו שלנו לעיצוב ועד לבית הדפוס האמון על הגשמת החלום והפיכתו למציאות.

אנו מקפידים על מחירים סיטונאיים ומשתלמים, כל זאת מבלי להתפשר ולו במעט על הפן האישי, מן השירות ועד למיתוג אריזת המתנה.

התייעצו איתנו

בחיפושכם אחר אריזות מתנה עם תחתית ומכסה או מגוון רחב של קופסאות לאריזת מתנה בעיצובים נוספים, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר פניה באתר.

נשמח לעמוד לשירותכם.