אפיון ועיצוב אריזות קרטון למגשי אירוח

באוכל כמו שבאוכל, בדיוק כמו צלחות מקצועי ומעורר תיאבון של שף, כך גם מגשי האירוח יודעים לעשות המון כבוד לאוכל המוגש בהם.

אנו בבית הדפוס של אור הפקות, שמחים להציע שירות לאפיון מקיף, עיצוב ועד לייצור מוצר מוגמר של מגשי אירוח עבור חברות קייטרינג, למסעדות ועד לאירוח פרטי.

אנשי ונשות המקצוע שלנו ילוו אתכם מן השלבים הראשונים, ועד לקבלת מגשי האירוח בהתאם לכל הדרישות והרצונות שיעלו בפגישת/פגישות האפיון.

בתחום האוכל בו כל פרט נחשב לחלק בלתי נפרד מיצירת החוויה של הסועד/ת, הרי שברור ונהיר לכול שעלינו למלא את המשימה באופן מושלם.

מגשי אירוח מספקים לסועדים והסועדות את תחושת היוקרה והנישתיות של האוכל אותו הם עומדים לסעוד, תוך שהם משלבים בין נראות נפלאה, לבין פונקציונליות המאפשרת ליהנות משלל המטעמים השונים.

אם תשאלו אותנו, עיצוב מגשי אירוח מוכרח לשים את האוכל בקדמת הבמה. מן הצד האחד, המגשים מוכרחים להיות מושלמים, ומן הצד השני, ברור שהם לא יכולים לגנוב את ההצגה.

המאפיינים הבולטים בעיצוב אריזות למגשי אירוח

בלב לבו של תהליך האפיון הראשוני, טמון הרצון שלנו לפתח הבנה עמוקה באשר לקהל היעד והעדפותיו.

האם מדובר במסעדה המספקת אוכל רחוב זמין ומהיר? או שמא מסעדת שף המבקשת לענות על כל חוויית לקוחותיה ועד לשלב הטייק אווי עם מגשים מרהיבים ויפהפיים. או שמא מדובר בחברת קייטרינג המציעה מגשי אירוח ומבקשת להדגיש את היוקרה שלה, שכן מגשי האירוח הם 'כרטיס הביקור' שמציג את המטעמים השונים בפעם הראשונה עבור הסועדות והסועדים.

אנו נבקש לבחון את הניואנסים השונים שישרתו אותנו נאמנה, תוך הקפדה על עיצוב מינימליסטי, נוח ויוקרתי.

פונקציונליות משתנה

בעת שאנו ניגשים למלאכת עיצוב מגשי האירוח, הרי שמעבר לאסתטיקה, עלינו לשלב שיקולים פרקטיים נוספים ומשמעותיים לא פחות – הנוחיות של לקוחותינו.

בין אם מדובר בקופסת קרטון יציבה שנועדה לכלול מבחר סוגים של חטיפים שונים ופיצוחים, ובין אם מדובר בקופסה שנועדה לשמור על אוכל בעל נראות מסוימת כגון תבשיל או מאפים, הרי שעלינו לשקול כיצד להגן על התכולה, להציג אותה במלוא תפארתה, וכן לאפשר לסועדים והסועדות ליהנות מן התכולה בנוחיות המרבית.

הפונקציונליות יכולה להתבטא ולו בפרטים הפשוטים ביותר: האם אנו מעוניינים במגשי אירוח עם מכסה סגור או שמא במכסה שקוף האפשר להציג את האוכל במלוא תפארתו?

האם אנו מעוניינים בסגירות שונות שיאפשרו לשמור את האוכל סגור כל עת שנחפוץ בכך, ונוכל להקל על המשתמשים עם סגירת מגנט מהירה ויעילה.

ישנו שפע רב של אפשרויות, ובשיחת האפיון הראשונית שלנו, נחליט על כל הפרטים הנדרשים למען ייצורו של מוצר מוגמר ואיכותי.

חשיבותה של פגישת האפיון

בטרם נעביר את המושכות למחלקת הסטודיו שתטביע את חותמה עם מיתוג מנצח, וכל שכן בטרם נעביר את השרביט אל עבר מחלקת הדפוס והייצור, מטרתנו היא קודם כל לאפיין אתכם מוצר מושלם.

מהם הרצונות שלכם? מהם הערכים של המותג? מגשי אירוח מוכרחים להביא עמם ערכי יח"צ ומיתוג מסוימים. אנו נבקש לבחון יחד אתכם את כל הפרטים ולו הקטנים ביותר:

  • באילו חומרי גלם נשתמש לייצור המארז
  • האם נרצה לשלב פונקציונליות מסוימת?
  • כיצד נרצה לשלב את ערכי המותג ולהטביע אותם על המגשים?
  • אילו מאכלים נבקש לארוז?
  • האם ישנם כלים חד פעמיים נלווים שנרצה לשלב בתוך המארז ולייצר במה פנימית מותאמת?

אתכם לכל אורך הדרך

בבית הדפוס של אור הפקות אנו דוגלים בשירות אישי המלווה את הלקוחות בכל שלב ושלב בייצור ועיצוב המוצר.

בחיפושכם אחר בית דפוס לעיצוב מגשי אירוח, אנו נשמח לעמוד לשירותכם, וניתן להתייעץ איתנו טלפונית, בוואטסאפ או להשאיר פניה באתר.