עיצוב אריזות קרטון עם סגירת מגנט

אריזות קרטון עם סגירת מגנט המאפשרות פתרון נפלא ופשוט לסגירה הרמטית ומהירה.

בבית הדפוס של אור הפקות, תוכלו למצוא מגוון של אפשרויות עיצוב וכן לאפיין ולעצב עמנו קופסאות מגנט בהתאם לרצונותיכם, ערכי המותג ודרישות צרכני הקצה להם אתם מבקשים לספק את המוצר.

אנו מלווים את לקוחותינו משלב האפיון הראשוני, דרך העיצוב במחלקת הסטודיו ועד להדפסתו וייצורו של המוצר המוגמר.

פונקציונליות פשוטה ויעילה

בכל מארז קשיח אותו אנו מייצרים, הפונקציונליות מוכרחה להיות חלק מן המשוואה. עיצוב של קופסאות עם סגירת מגנט, מאפשרת לנו לשלב פתרון נפלא ופושט יחד עם מתן מענה אסתטי נהדר.

אריזת הקרטון עם סגירת המגנט מאפשרת לצרכני הקצה לערוך בה שימוש חוזר פעם אחר פעם, תוך שהם אינם מוצאים את עצמם מסתבכים עם קיפולים ולשוניות שונות המיועדים לסגירות בדומה למארזי טייק אווי.

אנו משלבים בכל אריזת קרטון עם סגירת מגנט עמידות גבוהה, חומרי גלם איכותיים ושלל פתרונות ייחודיים ויצירתיים למען חוויה הוליסטית מלאה מצד צרכני הקצה.

חוויית הפתיחה והשימוש החוזר

כפי שנהוג לומר באנגלית "Unboxing", הפתיחה החגיגית של הקופסה שמייצרת את האינטראקציה המוחשית הראשונה של הלקוחות עם המוצר.

אריזות קרטון עם סגירת מגנט הופכות את המפגש הראשוני לרגע של עונג וכיף עם פתיחה חלקה ושאיננה כרוכה במאמצים או בגרימת נזק למארז עצמו. 

הודות לסגירת המגנט, אנו מייצרים חוויה צרכנית פרימיום המעניקה לצרכנים את היכולת לפתוח את המארז מידית, וליהנות מן המוצר הטמון בתוכו.

משלב האפיון ועד למוצר המוגמר

באור הפקות אנו מציעים שירות וואן סטופ, ובמסגרתו לקוחותינו נהנים מליווי מקיף החל משלב האפיון הראשוני לבחירת חומרי הגלם של אריזות הקרטון עם סגירת המגנט ובחירת העיצוב ושילוב ערכי המותג, דרך עיצוב האבטיפוס לצורך אישור (או לחילופין למתן פידבקים ודגשים לתיקון) ועד להדפסתם של המארזים, קיפולם ושילוחם אל הלקוחות.

בכל מארז ומארז, אנו בוחנים כיצד ניתן להדגיש את ערכי המותג, ולשפר את החוויה הצרכנית תוך שהיא נושאת בתוכה גם ערכי שיווק ויח"צ יעילים.

את האריזות ניתן להזמין בשפע של מידות שונות, בהתאם לסוג המוצר המיועד לקופסת המגנט, ובהיקפים סיטונאיים.

ובכל שאלה והתייעצות, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר טלפוני, לכתוב לנו בוואטסאפ או להשאיר פניה באתר.