עיצוב והדפסת אריזות למשחקים

בבית הדפוס של אור הפקות אנו שמחים להציע מגוון פתרונות אריזה מהודרים ומעוצבים למשחקים.

זה נכון לגבי כל מתנה, אך ישנו דבר מה מיוחד כשמדובר במשחק; החוויה ההוליסטית החל מן הרגע שמקבלים את המשחק לראשונה, השלב המותח רגע לפני פתיחת האריזה והוצאת המשחק.

נגלה לכם סוד קטן, ההתלהבות איננה שמורה רק לילדים 🙂 חלק ניכר מהמשחקים שמוצגים כאן מיועדים גם לקהלים בוגרים ומספקים חוויה נפלאה של יוקרה ואלגנטיות.

אתכם בכל שלב

אם ייצא לכם לשוטט מעט באתרנו, וודאי תפגשו באותה מנטרה עליה אנחנו חוזרים שוב ושוב בכל אריזה ואריזה: עיצוב מארזים למשחקים הוא תהליך רב-שלבי שמוכרח להתחיל בראש ובראשונה באפיון מקדים.

נשמח לשמוע מכם על המשחק שאתם רוצים לשווק, על הרגש שאתם מבקשים לייצר אצל כל מי שיפגוש במשחק. לעתים קרובות, אנו עושים יחדיו סיעור מוחות ומפצחים ביחד את הנוסחה.

משלב המיתוג, דרך חווית המשתמש וכן גם עד לשיקולים מעשיים של גודל האריזה, סוג חומר הגלם ודרכים להגן על המוצר, כל זאת תוך שמירה על אטרקטיביות המארז. 

נגלה לכם סוד קטן: לעתים דווקא העיצובים הפשוטים, הם אלו שיוצרים קו אלגנטי ומושך במיוחד. כמובן אך שנסייג זאת ונאמר כי כל משחק ומשחק הוא עולם ומלואו ומביא עמו מאפיינים שונים.

הבנת המוצר והקהל

לפני עיצוב האריזה למשחק, חשוב לנו להבין את המשחק עצמו:

  •  הז'אנר שלו, 
  • קהל היעד
  • כיצד אנו מתכוונים למכור אותו
  • מהי הייחודיות שלו. 

בכל הנוגע לאריזות משחקים לילדים לשם הדוגמה, צבעים בהירים ונעימים לעין וגופנים בולטים במיוחד, עשויים להיות יעילים ולהפוך את המשחק ל'מצועצע' יותר ובעל נימה מבדרת. זאת בעוד שמשחקים למבוגרים עשויים לדרוש עיצובים יותר מאופקים, אלגנטיים ונקיים. 

עיצוב מארזים למשחקים מוכרח להתכתב עם המותג

האריזה למשחק מוכרחה להיות מותאמת לזהות המותג הרחבה של המשחק. 

נקרא לכך מעין ספר מותג שכולל שימוש עקבי באלמנטים מסוימים, גופנים, אייקונים ואיורים ועד כמובן לצבעים התואמים לקו העיצובי הכולל. 

עקביות זו תורמת באופן דרמטי לנראות המשחק, וכן בד בבד היא יוצרת היכרות עם המותג.

אפיון ועיצוב מלאים

באור הפקות אנו מתמחים בליווי כולל ומקיף ללקוחותינו החל משלב אפיון המוצר, דרך האלמנטים העיצוביים שבו ועד ליצירת אבטיפוס מושלם המייצג את התוצר הסופי.

זהו השלב שבו אנשי הסטודיו שלנו מתכנסים לחשוב כיצד לפצח נכונה את הנוסחה. 

עם "נדל"ן" מאוד מועט וברור, עיצוב אריזות למשחקים מוכרח להתבצע באופן חכם ונכון, ובכך לסייע לאריזה כולה להיות אטרקטיבית בעיניהם של השחקנים (או שמא נאמר הקונים הפוטנציאליים). 

העיצוב מוכרח להתכתב יחד עם ערכים שיווקיים שהופכים את המוצר למושך ומספקים חוויה עוצמתית עוד בטרם פתיחת המארז.

וכן אי אפשר להתעלם מהשיקולים המעשיים - השמירה על המוצר עצמו

עם כל הכבוד שיש לנו כלפי האריזה, הרי שמארזים למשחקים מוכרחים גם לספק את התפקיד הבסיסי שלשמו הם נועדו: לשמור על המוצר שלנו במשלוח וביום-יום כשהוא מאוחסן במגירה או בארון.

עלינו לבחון היטב באילו חומרי גלם אנו משתמשים וכן באיזה מבנה פנימי נבחר לצורך במה שתשמור על המוצר ותמנע ממנו לזוז. 

מארזי קרטון יכולים להגיע בשלל חומרי גלם שונים החל מאיפלוט ועד לקרטון דחוס קשיח. ישנן 2 שאלות מרכזיות שעלינו לשאול את עצמנו: ראשית כל האם אנו זקוקים לקרטון דחוס שישמור על המוצר (שכן הוא לרוב ישמור על מוצרים שבירים), וכן עלויות חומרי הגלם.

על כל השאלות הללו, אנו נענה עבורכם בקפידה, ונלווה אתכם לכל אורכו של התהליך.

שלב הדפוס וההרכבה

ולבסוף, לאחר כל התהליך, הגיעה התחנה האחרונה ובה אנו נבקש להדפיס את המוצר הסופי ולהרכיבו כאן אצלנו באור הפקות.

שלב ההרכבה נערך באופן ידני יחד עם צוותים מקצועיים המקפידים על עבודה מדויקת ומופתית.

בדיוק כפי שאנו מתייחסים לכל מוצר ומוצר היוצא מדלתותינו באופן אישי, כך מתבטא השירות.

נשמח לעמוד גם לשירותכם עם מגוון עיצובי אריזות ברמה הגבוהה ביותר.