עיצוב מארזים לטלפונים ומוצרי אלקטרוניקה​

בית הדפוס של אור הפקות מתמחה בייצור מגוון רחב של מארזים, תוך אפיון מקדים לבחירת חומרי הגלם המדויקים, דרך עיצוב המתבצע בסטודיו מקצועי ועד לשלב הדפוס להכנת המוצר המוגמר.

אנו שמחים ללוות את לקוחותינו בכל צעד וצעד, וזאת כדי להבטיח המארזים באיכות הטובה ביותר ושמותאמים במדויק לצרכי תכולתם. עבור מארזים לטלפונים ניידים ומוצרי אלקטרוניקה נוספים נלווים, אנו ממליצים להשתמש בקרטון קשיח אשר על תכולת המארז באופן הרמטי, ותוך התאמת פנים המארז לפריטים השונים.

בענף המובייל ומוצרי האלקטרוניקה הרי שהתחרות הקיימת בין השחקנים השונים בשוק, בהחלט באה לידי ביטוי כבר מן הקופסא! הנראות של מארז הנייד, מייצרת חוויה צרכנית הוליסטית המלווה את הרוכשים והרוכשות משלב הקנייה המספקת, דרך שלב הפתיחה אשר אט-אט חושפת את המכשיר החדש שרכשו.

מטרתנו היא לשלב בין שתי מטרות עיקריות: ראשית כל וחשוב מכול, לשמור על המכשיר עצמו מפני טלטלות או חלילה אם הקופסה נופלת. ושנית, לייצר חוויה שמותירה רושם מתמשך על הצרכנים, ומייצרת קהל נאמן הממשיך להשתדרג עם מכשירים דומים בעתיד.

אפיון חומרי הגלם

ישנם סוגים רבים ושונים של ניירות וקרטונים בהם אנו עושים שימוש לצורך ייצורו של המארז, ובחירת חומרי הגלם הנכונים היא המפתח שלנו ליצירת קופסאות עמידות וגם בעלות נראות אטרקטיבית.

קרטון גלי איכותי מציע הגנה מספקת נגד נזקים, ומאפשר לערוך על גביו דפוס איכותי המטביע את ערכי המותג ואלמנטים שיווקיים נוספים שיעזרו לו לבלוט על המדפים.

בפגישתנו הראשונה, נציג בפניכם את האפשרויות לבחירת חומרי הגלם, תוך מתן הסבר על המחירים ועמידה בתקציבים המיועדים.

עיצוב הקופסה

בשלב האפיון, נבקש להכיר היטב את המותג, את הערכים שאתם מעוניינים להשלים עמם את זהות המותג שלכם. יש שיבקשו מראה מינימליסטי, יוקרתי ומלוטש, יש מי שיבקשו דווקא להציג עיצוב תוסס ושובב; הקו המנחה אותנו הוא לערוך עיצוב המותאם לקהל היעד.

רק לאחר שנאפיין את כלל הפרטים הנדרשים, נעביר את המושכות לסטודיו שלנו לעיצוב, ומשם נערוך לכם אבטיפוס שידמה את המוצר המוגמר.

פונקציונליות נלווית

מעבר לאסתטיקה, ישנם לקוחות השוקלים לשלב בתוך קופסת האריזה פונקציונליות נוספת כמו סגירות מגנטיות, מגשים נשלבים, תארים לאביזרים ועד להתאמת פנים המארז לאביזרים נלווים שונים.

הקו המנחה אותנו כאן הוא להקפיד על קלות הפתיחה תוך שמירה על אבטחת התכולה. עלינו לזכור כל העת, כי מדובר באריזות לטלפונים סלולריים ולמוצרי אלקטרוניקה ועל-כן, אל לנו להקל בכך ראש.

כבר בשיחת האפיון, נבין את רצונותיכם, ונציע מספר אפשרויות להתאמה אישית אשר יאפשרו לכם להעניק ללקוחותיכם הרוכשים את הטלפונים / מוצרי האלקטרוניקה, ליהנות מחוויית פתיחה ושימוש חוזר באריזה.

מלווים אתכם לכל אורך שלבי המוצר

בבית הדפוס של אור הפקות אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך שלבי הכנת המארזים ועד למוצר מוגמר.

אנו מאמינים שבשירות מקיף וכולל, אנו יכולים לספק לכל לקוח ולקוחה את המענה המדויק ביותר, ואין זה מקרי שרבים מלקוחותינו חוזרים אלינו פעם אחר פעם, ומבקשים ליהנות משירות מקצועי ואדיב.

נשמח לצרף אתכם למשפחת לקוחותינו, וניתן להתייעץ איתנו טלפונית, בוואטסאפ או בהשארת פניה בכל שאלה.