עיצוב מארזים ממותגים לעסקים – כך אנחנו עושים את זה

אם אתם בעלי עסק או מנהלים בחברה, אתם וודאי כבר יודעים עד כמה חשובים הם ערכי מיתוג החברה. המיתוג הוא הפנים של העסק, והוא משדר ללקוחות מי אתם ומה המוצר או השירות שלכם מייצגים. 

חלק בלתי נפרד מהמיתוג הוא עיצוב מארזים, בין אם אתם רוצים להעניק שי לעובדים, ובין אם אתם רוצים להותיר רושם חיובי על לקוחות או ספקים. 

זאת לא רק המתנה, כי אם הפרזנטציה. אופן ההגשה של המתנה הארוזה בתוך מארזים ממותגים הנושאים את ערכי המותג, יכולים להיות המפתח שלכם להשארת רושם חיובי עמוק, רושם של יוקרה והוד על הלקוחות.

בחיפושכם אחר דרך פשוטה וקלה לחיזוק המותג, אנו באור הפקות נשמח ללוות אתכם ולספק לכם מעטפת 360 עם אפיון מקדים, עיצוב המארז, יצירת אבטיפוס ועד להדפסת והכנת המוצר המוגמר.

איך עושים את זה נכון? בואו נעבור על התהליך של עיצוב מארז ממותג שלב אחר שלב.

אפיון והתאמה לערכי המותג (ולסוג המתנה)

כל עסק הוא שונה, וכך גם המתנה שאנחנו רוצים לארוז בתוך המארז.

לכן ישנה חשיבות רבה לשיחת האפיון הראשונית, או לסדרת הפגישות שנערוך בטרם ניגש אל המלאכה.

כל מארז ממותג צריך לשדר את המסר הייחודי של העסק שלכם, וכל מארז הוא שונה שכן אין דומה מארז של יין ודברי מתיקה אל מול מארז של למשל מחבתות וסירים שקניתם עבור העובדים בארגון.

השלב הראשון בעיצוב המארזים הממותגים מתחיל באפיון מעמיק של ערכי המותג שלכם, הסגנון שלו וכן סוג המתנה. ה

אם אתם עסק שמקדם חדשנות וטכנולוגיה? או אולי מותג שמתמקד במסורת וידידותיות לסביבה? כשמגדירים את הערכים והסגנון, קל יותר לעצב מארז שיתאים במדויק למה שהמותג שלך מייצג.

שימו לב כמה שאלות עלו לנו ולו בטקסט קצר כל כך. הפגישה איתנו בהחלט יכולה להיות פורייה ומועילה 🙂

ההתאמה לקהל היעד

השאלה היא מה אנחנו רוצים לומר? מה המסר שלנו?

ישנם מארזים ממותגים שיכולים להיות מצועצעים, ישנם שיכולים להיות אלגנטיים קלאסיים ופשוטים, וישנם שיהיו מורכבים יותר.

לאחר שנבין את הערכים של המותג שלכם, השלב הבא יהיה טמון בהתאמה לקהל היעד שלכם. 

זה תלוי בהרבה גורמים, החל ממה הסיבה שאנו נותנים מתנה? האם מדובר בחג? יום הולדת לעובד/ת? האם הקהל שלכם הוא צעיר ודינאמי? או שאולי קהל מבוגר ומבוסס? 

חשוב שהמארז ידבר בשפה העיצובית המתאימה להם, ושמתאימה לכם. עיצוב שמשדר יוקרה ואיכות יתאים לקהל יעד מסוים, בעוד שעיצוב קליל וצבעוני יפנה לקהל אחר. כל קהל יעד מצפה לחוויית מוצר שתתאים לו – והמארז הוא הרושם הראשוני.

בחירת חומרי הגלם

לאחר שנגדיר את כל הפרמטרים התיאורטיים, נגיע לשלב בחירת חומרי הגלם. 

ישנו מגוון רחב של אפשרויות – נייר ממוחזר, קרטון עבה קשיח, איפלוט, דופלקס ועוד ועוד. חשוב לבחור בחומרים שגם יתאימו לתקציב שלכם וגם יבטיחו שהמארזים יהיו עמידים, פונקציונליים ונאים למראה.

כך למשל, לא נהיה מוכנים בשום פנים ואופן להמליץ על מארז מקרטון שלא יהיה מסוגל להחזיק בקבוק יין כבד. 

כבית דפוס מקצועי נספק לכם את כל האפשרויות, כולל ייעוץ מותאם אישית לבחירת החומרים הטובים ביותר למוצר שלכם.

יוצרים אבטיפוס ומשם למוצר מוגמר

הגענו לחלק הטכני! אחרי תכנון ועיצוב, מגיע שלב הייצור. זה מתחיל באב טיפוס – המארז הראשוני שבו בודקים שהכול מושלם – מהחומרים ועד ההדפסה.

בשלב זה נוכל לבצע התאמות ושיפורים אחרונים, עד שמגיעים לתוצאה הרצויה. חשוב מאוד להתעכב על השלב הזה שכן לאחר מכן עוברים לשלב הייצור הסופי.

לאחר אישור האב טיפוס, ניגש אל מחלקת הדפוס שאמונה על הייצור ההמוני של המארזים – בתהליך דפוס מקצועי ואיכותי שמבטיח את המוצר המוגמר.

אנחנו נותנים מעטפת מלאה לכל אורך התהליך

באור הפקות אנו מציעים שירותי דפוס ועיצוב מארזים ממותגים לעסקים ומספקים מעטפת מלאה לכל התהליך. 

אם תשאלו אותנו, עיצוב מארזים ממותגים לעסקים זו אמנות שמשלבת עיצוב, התאמה אישית, מסר ופונקציונליות. 

אז אם אתה רוצים להרים את המותג שלכם לרמה הבאה – צרו עמנו קשר עוד היום, ויחד נבחן כיצד נוכל לעזור.