עיצוב קופסא מחולקת מקרטון

בית הדפוס של אור הפקות מתמחה בייצור מארזי וקופסאות קרטון עבור מגוון רחב של צרכים ועם פתרונות במה פנימיים המותאמים לכל מוצר.

אנו מעצבים אריזות קרטון ממגוון חומרי הגלם (המותאמים על-פי סוג המוצר), ומתוך נקודת מבט הוליסטית המבקשת להבטיח את החוויה הצרכנית האיכותית ביותר מצד הלקוחות. בכל שאלה והתייעצות, נשמח לעמוד לשירותכם וללוותכם משלב האפיון הראשוני ועד למוצר המוגמר.

מחלוקה פנימית בתוך קופסאות קרטון משרתת מטרה כפולה: האריזות מספקות תמיכה מבנית ומקלות על הארגון הפנימי של המוצרים המאוחסנים בהן, והן משדרגות את הפונקציוליות והשימושיות בקרב צרכני הקצה.

הדבר בולט כל שכן כאשר מדובר באריזות דוגמת מגשי אירוח או אריזות טייק אווי, ובהן הנראות והסדר הם משמעותיים לסועדים והסועדות, ויוצרים מראה רב רושם.

בחירת חומרי הגלם לאריזה

אריזות קרטון עם חלוקה פנימית מוכרחות להיות מותאמות באופן מדויק למוצרים אותם נבקש לאחסן ולהפריד.

בפגישת האפיון הראשונית, נבקש להבין מכם את המוצרים השונים, הצרכנים והרצונות אותם אתם מבקשים להפיק מן המארזים, וליצור חלוקות פנימיות המותאמות במדויק עבור המוצרים; באופן הזה, נמנע את תזוזת המוצרים דבר אשר יכול לפגוע בנראות הראשונית שלהם בעת שצרכן הקצה יפתח את המארז.

הדבר מתבטא בשני אלמנטים ראשיים: חלוקה מתאימה וכן בחירת חומרי הגלם הנכונים.

בהתאם לסוג המוצרים, כך נבחר בקרטון בעל רמת קשיחות ועמידות משתנה. כמו-כן, דפנותיה החיצוניות של הקופסה עם החלוקה הפנימית יהיו קשיחות יותר מאשר התאים הפנימיים, וזאת כדי להבטיח את שלמות המוצרים.

הוספת פונקציונליות לקופסה

האם אנחנו מעוניינים בקופסה מחולקת מקרטון עם פתיחה סטנדרטית של מכסה רגיל? או שמא נבקש לייצר אריזות קרטון מחולקות עם מכסה שקוף?

ובאיזו פתיחה אנו מעוניינים? רגילה? או שמא פתיחה הננעלת יחד עם מגנט? או אולי באריזות מחולקות מתקדמות עם פתיחת מגירה?

את החדשנות העיצובית שלנו מוביל הסטודיו לעיצוב באור הפקות, ובו אנו שמחים לחלוק עם לקוחותינו את הניסיון הרב שרכשנו לאורך השנים.

עם מגוון רחב של לקוחות המביאים עמם צרכים משתנים ודרישות משתנות, אנו כאן כדי להציג בפניכם פתרונות בהם התנסינו לאורך הזמן, וכן כדי להציע לכם פתרונות ייחודיים ומקוריים חדשניים (ואנו נכונים לכל אתגר).

פגישת האפיון הראשונית

בעת פגישת האפיון הראשונית נבקש לדלות מכם את כל הפרטים שיאפשרו לנו להמשיך למלאכת העיצוב וממנה ליצירת האבטיפוס.

מהם המוצרים אותם נבקש לאחסן באריזת הקרטון המחולקת? האם עלינו להתאים את החלוקה הפנימית בקופסה בהתאם לגודל המוצרים? או שמא ניתן לבחור בחלוקה שרירותית? מהם האלמנטים החזותיים שנרצה לשלב על גבי האריזה? האם נשאף לעיצוב מינימליסטי? או שמא לעיצוב בעל נוכחות 'צועקת' יותר? מהם ערכי המיתוג אותם נרצה לשלב על גבי האריזה המחולקת?

שאלות אלו ועוד, ינחו אותנו בדרך ליצירתו של אב הטיפוס, ולאחר שתאשרו או תפדבקו אותנו על העיצוב המדויק, נעביר את המושכות למחלקת הדפוס שתייצר עבורכם את המוצר המוגמר, וניתן לערוך הזמנות בהיקפים סיטונאיים.

ובכל שאלה והתייעצות, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר טלפוני, לכתוב לנו בוואטסאפ או להשאיר פניה באתר.