פתרונות הדפסה על קופסאות מתנה

אור הפקות, בית דפוס בתל אביב המספק פתרונות דפוס ועיצוב לעסקים, חברות ועד ללקוחות פרטיים.

מגוון פתרונות דפוס על קופסאות מתנה בעיצוב והתאמה אישיים. אנו נשמח ללוותכם משלב גיבוש הרעיון הראשוני, דרך העיצוב בסטודיו ועד למחלקת הדפוס שתפיק את המוצר המוגמר.

בית הדפוס של אור הפקות

בית הדפוס שלנו יושב בתל אביב, ומעניק את שירותיו לכל רחבי הארץ.

תמצאו אצלנו אנשי מקצוע יצירתיים שישקדו יחד אתכם על פיצוח הנוסחה הנכונה. לעתים עם עיצוב שובר שגרה ולעתים עם עיצוב כה פשוט אך כה ישיר, כזה שמשיג בדיוק את המטרה.

לפני שנפצח במלאכת העיצוב, נבין יחד אתכם את המטרות, נציף רעיונות ומשם נעביר את השרביט ליוצרים שלנו היושבים במחלקת הסטודיו.

ניצור אבטיפוס התואם במדויק את העיצובים שהוסכמו. ישנם דגשים? נחזיר לשלב התיקונים. נראה כי טוב? משם נעביר את המושכות אל מומחי הדפוס שלנו.

כלל המארזים מקופלים ונבנים בעבודת יחד עם צוותים מסורים, והכל כדי לאפשר לכם ליהנות ממוצר איכותי ומוקפד.

חברתנו החלה את צעדיה הראשונים בשנת 1949, ומה שהתחיל כעסק משפחתי, הלך וצמח לבית דפוס מסור המקפיד על יחס אישי בכל פרויקט ופרויקט.

פתרונות דפוס על-פי חומר הגלם של המארז

חומר הגלם המרכיב את קופסת המתנה איננו מבוסס על קרטון אחד בלבד. ישנן אריזות מתנה בעלות קרטון רך, וישנן מנגד אריזות קרטון בעלות קרטון דחוס וקשיח במיוחד.

ההבדלים יכולים לנוע משיקולים עיצוביים ועד להכרח דוגמת מארז שאמון לא רק על תצוגה יפה אלא גם על שמירת שלמות המתנה (למשל מארז שנושא בתוכו בקבוק יין שביר או בושם).

כאן טמונה החשיבות של פגישת האיפיון הראשונית ובמהלכה נחליט על חומר הגלם, נבין את השפעתו על המחיר הסופי ונגבש את כל ההחלטות החשובות.

לאחר מכן, אנו כבר נדע לספק את פתרונות ההדפסה על קופסאות המתנה.

כך למשל, באריזות קרטון איפלוט הרי שנצמיד דופלקס המכיל את הדפוס הנדרש. כלומר, הדפוס איננו מתבצע על הקרטון עצמו כי אם על מעטפת חיצונית המוצמדת באמצעות דבק מיוחד.

אותו הדבר מתבצע גם עם הקרטון הדחוס העבה ביותר (המגיע עד ל-3 מ"מ עובי), וזאת כיוון שהוא איננו מסוגל לעבור תחת ידה של מכונת דפוס.

היבטים אלו ורבים נוספים, נשקלים בעת עבודתנו המשותפת, והיו סמוכים ובטוחים שנסלול את הדרך אל עבר הפתרון הטוב ביותר, במחיר הטוב ביותר ועם נראות קפדנית.

הדפסה על קופסאות מתנה בכל היקף הזמנה

אנו מעניקים שירות לכל רחבי הארץ ולפרויקטים בכל היקף.

באפשרותכם לערוך הזמנה פרטנית לקופסאות מתנה בהדפסה אישית בעבור מספר יחידות בודדות, ועד לפתרונות הדפסה בהיקפים סיטונאיים.

בכל שאלה והתייעצות בנושא הדפסה על קופסאות מתנה, צוות אור הפקות ישמח לעמוד לשירותכם. צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו פניה. נשוב אליכם בהקדם.