מהו קרטון דחוס?

קרטון דחוס הינו חומר גלם המשמש אותנו לעתים באריזות מתנה, וניתן למצוא לו גם שימוש נפוץ באריזות הנדרשות לצורך מעבר דירה.

הקרטון הדחוס עשוי מפירורי קרטון בעלי דחיסות גבוהה המוצמדים זה לזה, ובכך יוצרים חומר גלם קשיח במיוחד, ללא כל גמישות ושמאתגר עד בלתי אפשרי לכופפו. למעשה, אדם שינסה לכופף ולקפל את הקרטון, עשוי דווקא לשבור אותו ולא לקפלו.

לאור היותו חזק במיוחד, הקרטון הדחוס משמש באריזות מתנה המיועדות לשאת חפצים שבירים או בעלי רגישות כזאת או אחרת. 

יתרה מזאת, הקרטון הדחוס מיוחד בעיקר עבור פריטים כבדים, ועל-כן ניתן לשאת את הקרטון ללא כל חשש שמא הוא ייקרע לפתע לאור העומס הרב.

שימושים עיקריים לקרטון הדחוס

לאור קשיחותו הרבה, הרי שהקרטון הדחוס יכול לשמש עבור מגוון רחב של פריטים שונים.

בעוד שהדגמנו בראש ובראשונה אריזות קרטון למעבר לדירה וכן אריזות מתנה למתנות כבדות משקל, הרי שהקרטון הדחוס משמש גם עבור יצירת פתרונות כגון אמצעי תצוגה (מכירים את מתקני התצוגה שפוגשים בהם בפארמות השונות ושרואים בהם בשמים חדשים או מתקני קרטון ועליהם מסטיקים ממותגים שונים?), וכן פריטים כגון מדפים המיועדים עבור הגיל הרך.

היבטים שכדאי להכיר בעת שמשתמשים בחומר גלם זה

ראשית כל, השימוש בקרטון דחוס עבור אריזת מתנה לשם הדוגמה, מייקר באופן משמעותי את המחיר. ועם זאת, לעתים אין כל ברירה אחרת אלא להסתמך על חומר גלם שישמור על הפריט אותו הוא מאחסן בבטחה.

שנית, הקרטון הדחוס איננו מאפשר הדפסה ישירה על גביו באמצעות אמצעי הדפוס הקיימים, והדרך הנכונה להקנות לו מראה עיצובי היא באמצעות הדפסה על מדבקה והצמדת המדבקה תוך חיתוך ודיוק, על גבי הקרטון.

כמו-כן, הקרטון הדחוס הינו חומר קשיח מאוד, וכתוצאה מכך הוא מצריך עיבוד ועבודת גיזור וניסור מוקפדת.

אין ספק שהוא משפיע על מחירם של מוצרים שונים, אך הוא מומלץ ויכול לעשות את ההבדל בין מוצר סופי באיכות בינונית עד סטנדרטית לבין מוצר איכותי ומשובח.

שימושים שיווקיים בקרטון הדחוס

הקרטון הדחוס משמש למגוון מוצרים הנושאים עליהם מסרים שיווקיים. דוגמה נהדרת לכך היא תחתיות בירה המתאפיינות בקרטון בעל דחיסות גבוהה.

בעת שאתם מחפשים אחר מוצר קד"מ איכותי העשוי נייר וקרטון, הרי שאין כל ספק כי מומחי הדפוס והעיצוב ימליצו עליו בחום רב.

בכל שאלה והתייעצות, אנו באור הפקות נשמח לעמוד לשירותכם. ניתן ליצור עמנו קשר טלפוני, לכתוב לנו בוואטסאפ או להשאיר פניה באתר.